1.000.000 puteva do sreće

Klikni tu >> NATRAG NA START

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2014 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (7)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

hot spot
New York - 7 dana
Heerlen - drugi put
Tko je nas heroj?
Heerlen na jugu Nizozemske
Dinamo nije pravni nasljednik Croatije
Frankfurt na (g)majni - 2.dio
Frankfurt na (g)majni - 1.dio
ko je tu lud...?
Billund, gdje je to?
Čitam te ko knjigu
Undutchables III
Undutchables II
Undutchables
Sjever je sjeverno...
Uhvatili Karadzica
Broj kojemu tamo nije mjesto
~ enjoy Croatia ~
Nasao sam si bicikl
Swastika ili kukasti kriz
Prosirimo Firefox
Brodom kroz Amsterdam
Za ljubitelje cvijeca
Nizozemska u malom
(Polu)Zelena Toyota...
Pretraživanje servisa blog.hr
Šta i kako sa slikama na blogu?
London, tri dana, dojmovi i fotke
Pariz u samo sedam sati...
Redizajn svoje blog stranice...
Koji sam ja kreten!!!

Linkovi
(Ne)poznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!

baddisk.info
Forum za system administratore i one koji se tako osjećaju

fresh 'n' fit
Blog posvecen svim aspektima covjekovog zdravlja

kompjuterana
Perine kompjuterske mudrolije

Poznanici
Mračni Bloger
Marko je nekada bio sysop Zagreb BBS-a, pa je vodio repro studio, pa je postao i suvlasnik časopisa NeT. čiji sam i ja bio suosnivač, pa je...
Bilo bi fakat previše nabrajati, čime se sve Marko bavio ili se trenutno bavi...


Bože sačuvaj
Bino i Boro su bili "normalni" punkeri koji su visili po SC-u petkom i za vrijeme trajanja Polet platza utorkom ili četvrtkom, na Mažurancu preko dana (poslije ili prije škole), a kasnije sve rjeđe na Ribnjaku navečer.

Glinena ovca
Iza naziva "glinena ovca" jedva sam prepoznao Davora, simpatičnog lika s kojim sam išao u srednju školu. Davor je bio jedan od većih obožavatelja Laibach-a u Hrvata.

15.11.2007., četvrtak

(Polu)Zelena Toyota...

Neznam jel to Toyotin običaj ili običaj dotičnog dilera, ali prije jedno tjedan-dva dobili smo poziv na neobavezan i besplatan zimski servis naše nove Toyotice (Aygo je najmanja Toyota, zasad).
Ne samo da je servis besplatan, već je kao zamjensko vozilo ponuđen Prius, jedan od tri Toyotina hibridna automobila.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Za one manje upućene, hibridni (Hybrid) automobili posjeduju dva motora. Dok se vozimo na benzin, kočimo, usporavamo i sl. pune se akumulatori električnog motora koji se onda koristi prilikom kretanja, gradska vožnja, parkiranje i sl. Kad želimo pojuriti, samo nagazimo jače papučivu gasa i ideee.... Naravno sve se to događa potpuno automatski, kao uostalom i samo mijenjanje brzina, jer Prius je naravno automatik. Samo da napomenem, za one automatik-skeptike u koje sam i ja do jučer spadao, privikavanje na automatik traje 10-15 metara. ;) Naravno prilikom parkiranja, lijeva noga automatski krene prema kuplungu, ali i to valjda prođe nakon nekoliko dana.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da bi doživljaj bio potpun, brine se i komandna ploča na kojoj se nalazi digitalni kilometar-sat (nemožemo više reć kilometar-cajger), kao i svi ostali pokazivači svega i svačega. Kad je sve to tako fino digitalno, bilo bi prava šteta auto paliti okretanjem ključa.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klasični ključ u biti više i ne postoji. Tu je svrhu preuzelo nešto što liči na memorijsku karticu play-stationa, a objedinjuje ulogu ključa i daljinskog automatskog zaključavanja. Nakon umetanja ključa, potrebno je samo pritisnuti gumb kojim se auto uključuje i isključuje. Baš poput kompjutera.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ugrađena satelitska GPS navigacija potpuno je integrirana u sustav kontrole audia, klime, osvjetljenja i ko zna čega sve još...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sa vozačkog se mjesta, kao i u svim autima te klase može upravljati sa položajem vanjskih retrovizora, zaključavati automatski sva vrata i dizati/spuštati sva 4 prozora.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Između vozačkog i suvozačkog sjedala gdje se obično nalazi ručna kočnica, nalazi se nešto kao čvrsto odmorište za ruke, koje u svojoj unutrašnjosti skriva dva spremišta sa CD/DVD medije, te držače za čaše. Nakon upotrabe sve se fino sklopi i lagano je za održavanje.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da ne ispadne, kako nema ručne kočnice (stvarno je i nema), postoji ono što se i službeno zove parkirna kočnica, a nalazi se na dohvat lijeve noge. Da cijela priča o digitalnoj opremi auta nebi stala na digitalnim vuricama i kontrolama, digitalna je i parkirna kočnica. Ne, nije baš običan gumb, ali parkirna kočnica ima samo dva položaja, uključeno i isključeno.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tih par sati je jednostavno bilo prekratko za isprobavanje svih detalja koje ovaj auto nudi. No takvih se detalja nađe u svakom autu te klase pa tako automatska klima, cruise controll i slične stvari, više nisu nešto što bi se posebno spominjalo. Zato evo još par vanjskih slika ovog čak i dobro izgledajućeg auta.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- 17:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #